{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای باباااااااا دم دورو بریام گرم که منو نمیگیرن دست کم

ای باباااااااا دم دورو بریام گرم که منو نمیگیرن دست کم
دیدگاه ها (۱)

بله

واقعا باید اینو بگی

بعله اینجوریاست

منو دست کم گرفیتن.

از چهرتان دور بماند عرق شرمای یوزپلنگان دم آن غیرتتان گرم

آقا دم شمایی که می‌آید اینکار هاتونو میکنید منو شرمنده میکنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط