{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگمااا اقایون خانوما یه ایده ای بدید من بفهمم چه کنم ایا

میگمااا اقایون خانوما یه ایده ای بدید من بفهمم چه کنم ایا ادامه بدم یا برم؟
دیدگاه ها (۷)

...

Fall=𝒇𝒂𝒍𝒍fall in=𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏fall in love=𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆

حرفی نمیزنم

والا به خدا اگار میخواستیم فرار کنیم

بچه ها من فعلآ ایده ای برای سناریو کاترین ندارم اگر خواستید ...

بچه ها یه ایده برای آرت اوسی بدید لفتاً نیاز دارم بکشمشون ول...

خوب ایده بدید ایده های خفننن و خوب برای ادامه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط