چقدر خوب است
چقدر خوب است
یکی پیدا شود
دوست داشتنش مثل خودت باشد
بگوید آهای تو
حالم بد است
چمدانت را ببند
تو هم دستش را بگیری و
بی صدا فقط دور شوی
#امیر_وجود
یکی پیدا شود
دوست داشتنش مثل خودت باشد
بگوید آهای تو
حالم بد است
چمدانت را ببند
تو هم دستش را بگیری و
بی صدا فقط دور شوی
#امیر_وجود
- ۲.۰k
- ۲۲ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط