{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شیرازیا وقتی خاطرخواه ڪسی میشن

شیرازیا وقتی خاطرخواه ڪسی میشن
نمیگن"عاشق شدم"
میگن:
"پام سُرید"
و به نظرم این خیلی زیباست...🍃🍒
دیدگاه ها (۲۴)

#بند_انگشتی #جا_کلیدی

بعضی از آدم ها انگار از بهشت آمده اند...یک جورِ عجیبی خوبند....

من دلم تنگه واسه یه دلخوشیه کوچیک...🍃

عاشق این کلمه‌ها شدم خیلی ممنون😍😍🎀

عاشق این پیرمرد پیرزنه شدم خیلی دلشون جوونه😂

🎥 باز هم ژاپنی ها اومدن توی میدان 🌹این کلیپ خیلی زیباست به ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط