{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواستم بگویم دوستت دارم، دیدمش

خواستم بگویم دوستت دارم، دیدمش
دست و دلم لرزید و گفتم عجب هوای!!

#ارس_آرامی
دیدگاه ها (۱)

من شب ها کمبود خواب نه ، کمبود آغوش تو را دارم!! #ارس_آرامی

تو را چون خورشید که هر صبح از گریبان شب برون آید و باز عاشق ...

من غم‌انگیزترین حالت این بارانم...،، #ارس_آرامی

حال این روزهای من همان برزخ است ولی روی تکرار! #ارس_آرامی

دوست داشتم معلم املای تو بودمتا "دوستت دارم" را املا بگویم ؛...

‌‌وقتی نیستیچگونه بگویم دوستت دارمکه بشنوی😘نفسسسسسسسسسم😘‌‌

عشقم. F

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط