{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌«جایــی درونــم

‌«جایــی درونــم
جایی کهــنه در مــن
از انتــظار زیـــاد
زخمـــی‌ست و بــند نــمی‌آید.»

- تورگوت اویار، ترجمه‌ی سیامک تقی‌زاده.

#یاس‌گُل
دیدگاه ها (۰)

‌زخم‌ها زیباترت کرده‌اندچون برکه‌ها، که با سنگ‌های خوابیده د...

‌یاد می‌گیری که می‌توانی تحمل کنیکه محکم هستی...که خیلی می‌ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط