چه حس قشنگیه اینجوری دعا خوندن
چه حس قشنگیه اینجوری دعا خوندن
خدایا هرچه زودتر برسان.
چه بهم میان نه ؟ خیلی زیباست
من این عکسارو میبینم یه حس خوبی بهم دست میده.
مرده موهاش شبی منه من قبلا این مدلی میزدم.
ولی عینکی نیستم.
یکی منو بگیره بدجور محو عکسه شدم.
واسه سلامتی زوج های مذهبی صلوات.
انشالله دختر پسرای مجردم متاهل بشن صلوات.
خدایا هرچه زودتر برسان.
چه بهم میان نه ؟ خیلی زیباست
من این عکسارو میبینم یه حس خوبی بهم دست میده.
مرده موهاش شبی منه من قبلا این مدلی میزدم.
ولی عینکی نیستم.
یکی منو بگیره بدجور محو عکسه شدم.
واسه سلامتی زوج های مذهبی صلوات.
انشالله دختر پسرای مجردم متاهل بشن صلوات.
- ۱.۶k
- ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط