{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سَختِه...

سَختِه...
حَرفِ دِلِتو بِهِش بِگی
وَلی بِبینی اَهَمیَت نِمیدِه
سَختِه...
بِدونی یِکی دیگِه رو
دوست دارِه
وَلی تو بازَم
دوستِش داشتِه باشی
خِیلی سَختِه.... 💔 :)

∞※✾❃❈❉🌸 ❉❈❃✾※∞
دیدگاه ها (۱)

ببین خیلی سخته ینفرو از تَه دلت دوسش داشته باشی ولی بدونی هی...

عاشق بودن خیلی خوبه حس خوبی داره ولی باید دوطرفه باشه خیلی د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط