{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#دهه_شوم😔💔این دهه چقدرغم دیدیم اومیدوارم سال جدید،دهه ی ج

#دهه_شوم😔💔این دهه چقدرغم دیدیم اومیدوارم سال جدید،دهه ی جدیدسال ودهه خوبی باشه.....
دیدگاه ها (۳۹)

👍👍

ج ناشناس:مرسی😊نمیشناسم معرفی کن لطفاممنون میشم😇

💔💔

سامی نبوی بازیگر

موضوع پست : الان یا قدیم؟#قدیم #جدید

دهه ی شصت امام میگفتن سربازان من درقنداق هستن ،دیدیم حقیقت د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط