{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هوا سرد است ولی باوجود تو برای من سردی هیچ نیست وتو من را

هوا سرد است ولی باوجود تو برای من سردی هیچ نیست وتو من را گرم میکنی 🍻🍷👌🏻💚🤣
دیدگاه ها (۲)

بچه ها عکس سم از دوستام وای 🤣🤣🤣👌🏻👌🏻

انقدر زیبایی که نمی تونم بهت نگاه کنم💙

یه چشم اشک یه چشم خون

پاتریک تا ابد

معجون سیاه

پیش به سوی اهواز وای خدا هوای گرم اهواز 🤦🏼🤦🏼🔥🔥مثلا پیش ما هو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط