{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها فردا اااااااا به چوخ میرم چون امتحان دینی دارم عاا

بچه ها فردا اااااااا به چوخ میرم چون امتحان دینی دارم عااااااااا چرااااا اخههه پدرسگ کفاثت من که به چوخ میرم نههه شما با چه درسی به چوخ میرین بگیننننن🤦💔😶
دیدگاه ها (۳۵)

واووووومنحرف های بدبخت ایش🗿😈🤣

۵تا دیگه میخوایم تا ۴۰۰ تایی شدن زود تر ۴۰۰ تاییم بکنین بدوو...

کیوتم دخملم رو فالو کنین @tihog قشنگم 🫰

من اتکی میبینم شما چی تو کامنتا بگیننن 😈🤣

پارت پنج

فرصتی دیگر p1از دید سوکی : براون مثل همیشه میبارید . مادرت :...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط