{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلب من غصه داره

قلب من غصه داره
دیدگاه ها (۴)

باکی درددل کنم

خواندتوآرام می کیند

ای کاش روزی داشته باشمت

خداجون من خلیی تنهام

جدی جنس قلب آدمی از چیه که گنجایش این همه غم و غصه رو داره و...

#کلیپ یاصاحب الزمان فدای قلبتون بشیم که این روزا غصه داره 💔ا...

داره میکشه قلب؛تیر..💘💘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط