{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز نه تنها هیچکس تولدمو تبریک نگفت

امروز نه تنها هیچکس تولدمو تبریک نگفت
بلکه حتی تولدم هم نبود
دیدگاه ها (۲۷)

خدایا کمکم کن....

hello my friendsصبح عالی پرتقالییییی......

حداقل تولدمو تبریک بگو...

روز پسرم شد و هیچکس بهمون تبریک نگفتادیت خودمه DONT FORGET ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط