{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب گوش کن...

خوب گوش کن...

غرور من کاسه ی آش ننت نیست

که بزنی بشکنی بگم دفع بلا بود

ببین لنگه ی منو توو دنیا که هیچ

توو رویاتم نمیتونی پیدا کنی

من اگه دشمن نداشتم

باید به قدرت خودم شک میکردم

کوچولوووو

پشت سرم داستان نساز

قاطی کنم کتاب قصه ات میکنم

نصف آفریقا رو من سیاه کردم

گفتم در جریان باشی
دیدگاه ها (۱)

ما گشته ایم نیستتو هم جستجو مکنآن روزها گذشت دگر آرزو مکن

نصف مردم دنیا شب که میشهفکر میکنن دلتنگناما همشون خمارنخمار ...

وقتی نتونن جایگزینت کنندلشون برات تنگ میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط