{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی میبینم دهه هشتادیا رل زدن ولی من هنوز سینگلم

وقتی میبینم دهه هشتادیا رل زدن ولی من هنوز سینگلم
دیدگاه ها (۲۱)

برینیم روش؟- نه، بذار بیاد جلوتر(حکایت منو کبوترای شهر)

دهه نودیا لایک💥هشتادیا فالو🔗

کی دهه هشتادیا انقدر بزرگ شدن؟🖤

ما دهه هشتادیا گودزیلا نیستیم به خدا💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط