{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمها به اندازه

آدمها به اندازه
کمبود هاشون دیگران رو آزار میدن :|
دیدگاه ها (۲)

هَـمـین الآن بـهت نیـاز دارم •👽 •

حتما ها 😌 تعارف نکنید

حالم گرفته میشه وقتی حالش گرفتس :)#مخاطب

رفت پشت بومبدون پله برگشت! :)

وقتی آدم خوبی باشی هیچ کسی رو از دست نمیدی دیگران تورو از دس...

طبق آخرین آمارها، به‌دلیل کمبود شوهر جدیدا دخترا از پسرا خوا...

اعتراف یک کاربر فضای مجازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط