{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در شب ڪوچـڪ مـن

در شب ڪوچـڪ مـن
دلهره ے ویرانیست

گـــوش ڪـــن ..

وزشِ ظلمت را میشنوے؟
من غریبانــہ
بـہ این خوشبختے می‏نگرم..
دیدگاه ها (۲)

‍ استادی میگفت؛پولداری،منش است و ربطی به میزان دارایی ندارد!...

وقتی ذهنت فرو می‌ریزد تا خودت دوباره برخیزی!گاهی ویرانیِ درو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط