{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسکیپ رو ک میزنم این میاد.....:-(تروخدا یعنی چی؟؟؟

اسکیپ رو ک میزنم این میاد.....:-(تروخدا یعنی چی؟؟؟
دیدگاه ها (۹)

این چیه بااااز اخه :-(

برنامه های من.....راستش هنو اینستا مشکل داره :-(

الان این صفحه تو اینستا اومده....یعنی عضو شدم؟؟؟چیکار کنم؟؟

نفس

اونایی ک منو میشناسن میفهمن این یعنی چی🗿😑

ولی لا قبل تایم اسکیپ وایب تاکسیکی ها رو میدادا بشم🥹🤏

حقیقتش من زورو رو قبل تایم اسکیپ بیشتر دوس داشتم در کل از سپ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط