{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به چشمات قسم آروم

به چشمات قسم آروم
نمیشم تا نیای با من
زیره بارون☔
دیدگاه ها (۱)

#قهرمان_دوست_دارم

جدایی خیلی سخته😢

اگه من اونو دوست دارم اسمش عشقه💕

تو را با تمام سادگیت دوست دارم

بزن بارون🙂‍↔️ ولی اروم🫳🫸

میخواد بارون بیاد ردو برق صداش خیلی بلند من میترسم از ترسم ز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط