{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونجارومیبینی ؟

اونجارومیبینی ؟
یه‌زمـٰانی‌بہش‌میگفتن‌
اسرائیل‌ل‌ل‌ل🦦💘 .
دیدگاه ها (۲)

خودتون‌مقـٰایسه‌ڪنیدك‌ ِحـق‌با‌ڪدوم‌طرفه💔:)'!

بالا بلند بابا گیسو کمند بابا...💔#حضرت_علی_اکبر_ع

با من تکرار کن ل ل لونا اون لقب دختر لیسا رو دارهه صداش محشر...

♥️عشق کـہ⚪️همیشہ بہ گفتن عزیزم و♥️دوسِت دارم نیس⚪️عـشق یعنی♥...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط