{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلـیـــــــل ارامـشــــــــم

دلـیـــــــل ارامـشــــــــم

خیلـــــی خوشـــــــحالم دارمـــــت

ببخشـــــید اگه اذیتـــــت میکنـــــم

ببخشیـــد اگه بعضـــی وقــــتا به

حـــرفت گــــــو‌ش نمیــــــــــدم
دیدگاه ها (۱)

#عاشقت_شدم نیازم به تو، چون نیاز پرنده به آسمان بود..نیازم ب...

#سلام صبح بخیر

دوست داشتنت را از من نگیر!می دانم هیچ کجای زندگی ات نیستم و ...

#خاص #زیبا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط