{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا بی غیرتیم اگه بزاریم برگرده😑😒

واقعا بی غیرتیم اگه بزاریم برگرده😑😒
دیدگاه ها (۱۱)

😏😏😏😏

بوی مررررگ😑

درود به شرفت آقا یحیی با دستای خالی مردونه جنگیدی💪🏼❤

باریکلا به شما که به جونیو باج ندادین🙏🏼💪🏼

واقعا انتظار دارین به همچین دینی احترام بزاریم؟؟ هه

شما اگه برگرده بهش چی میگین؟

به خدا اگه برگرده خوب میشم 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط