{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بارسایی ها رو ساکت میکنه

وقتی بارسایی ها رو ساکت میکنه
خخخخخ
دیدگاه ها (۹)

شما ها بگید کدوما خوشتیپ و خوش شخصیت هستن؟؟؟

به به

حاجی من بارسایی بودم بارسایی تر شدمممووقتی لامین یامال ساندی...

بارسایی ها به عشق روبرت لواندوفسکی ببینم چی میکنید

کی بارسایی هست؟؟ من که رئال مادرید رو ترجیح می دم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط