{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یهو گفت ؛

یهو گفت ؛
به خدا اعتماد ڪن ، مثلِ یه پرنده اے ڪه صبح گرسنه بیدار میشه و غروب میڪنه در حالیڪه سیرِ . . .
ما
رزقمون رو از خدا طلب نمیڪنیم و تڪیه ےِ اعتمادمون به خدا نیست !
فڪر میڪنیم مشڪلمون تو دست بقیه حل میشه . . .
اما
[ لا موثر فی الوجود الے الله ]
تنها خداست ڪه به تمومِ ذراتِ عالم تاثیر میده !
از خودش بخوایم و
یڪذره ام امید به غیر نبندیم !
حتےٰ اون ڪسیڪه خیلے فڪر میڪنیم ڪار ازش برمیاد ، اگه خدا نخواد یڪذرم برا ما ڪار ساز نیست ッ
.
دیدگاه ها (۱)

"وَ بِكَ أَستَجيرُ مِنَ تَواتُرِ الأَحزان"و پناه بر تو از حز...

اونجا ڪھ سعدې میگھ:هزار سال برآید همان نخستینی🌼 •°

شاهان جهان باشند، از جان چو گدای تومحبوب تر از جانی صد جان ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط