{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر لحظه و هر ثانیه ❣

هر لحظه و هر ثانیه ❣
دوست داشتنی تر میشوی ....❣
بی تعارف بگوییم ❣
من تمامت را دوست دارم ....💕 ❣ 💕
#مردترک
دیدگاه ها (۵)

😃 😃 😂 😃 😃

پـﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍﺍﮔﺮﺑﺎﻋـﺚ" ﺁﺯﺭﺩﮔﯽِ" ﮐﺴﯽ ﺷﺪمﺑﻪ ﻣﻦ "ﻗﺪﺭﺕِ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ"ﺑﺪ...

و ذوق اون لحظه تا ابد🫠😢🏃‍♂️دونده دوست داشتنی 🏃‍♂️

این دوتا سریال های کیم هه یونه

🍃🌸"خوشبختی"🌸🍃داشتنِ دوست داشتنی ها نیست!دوست داشتنِ داشته ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط