{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدااااایااااامواظب پرسپولیسم باش

خدااااایااااامواظب پرسپولیسم باش
دیدگاه ها (۳)

نبینم عن بشی کیییسه کش

والابخدا....بازم تبررریک

تیم اول پایتختمونو 😂 😂 😂 😂 😂 👆 👆 👆

هم اکنون درسراسرکشور😂 😂 😂 😂 😂

پرسپولیس و رئال مادرید

گاهی دلتنگ افرادی میشوی که اصلا آن ها را نمی‌شناسیم....دلتنگ...

کسری طاهری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط