ویس عزیز من موقعی که تو ویس ثبت نام کردم چون اسم خودم و ه
ویس عزیز من موقعی که تو ویس ثبت نام کردم چون اسم خودم و هرچی زدم تکراری در اومد یه اسم الکی زدم حالا هم اون شده اسم پروفایلم:'(
کسی نمیدونه ویس چرا اینجوری و اسمامون پریده؟؟؟!!!
من خیلی ناراحتم: /
کسی نمیدونه ویس چرا اینجوری و اسمامون پریده؟؟؟!!!
من خیلی ناراحتم: /
- ۲.۷k
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط