{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلفی ماله خارجیاس

سلفی ماله خارجیاس
نه ما ایرانیا با این دماغمون -___-
دیدگاه ها (۱)

:((((((((((((( -________-

هَر کی هر حرفی دِلش خاس زَد فَقط گوش کردم

ابراز هر گونه احساسات آزاد ^___^

ای جانم قیافشو -___-

خدا از این شانسا به ما ایرانیا هم بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط