{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"تکیه بر قایق تو تا ته طوفان رفتم"

"تکیه بر قایق تو تا ته طوفان رفتم"
غرق عشقت شدم و بی سر و سامان رفتم

چشم های تو که فانوس شب تارم بود،
بسته شد روی نگاه من و بی جان رفتم

باد حتی گره روسریم را نگشود!
غم تنهایی و.... ار دست چه آسان رفتم

رکعتی عشق نخواندی و دلم را بردی
پا برهنه به در خانه ی شیطان رفتم

گریه ی پنجره ها را چه کسی باور کرد؟
تا کجا ساده دلی! زار و پشیمان رفتم...
دیدگاه ها (۲)

سخت دلتنگم...نه دلتنگ دستانت و نه دلتنگ آغوشتتنها دلتنگ همان...

دست من نیست اگر دل نگرانم، چه کنم!می روی، باز همانم که همانم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط