{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط بای....امشب بازم دلم گرفته.....∪ˍ∪

فقط بای....امشب بازم دلم گرفته.....∪ˍ∪
دیدگاه ها (۱۵)

کجایی تو؟؟؟؟؟....باز یادت داغونم کرده.....

....*

خخخخخخخ

ای ام فروردینی

خبببب دیگه نمی‌خوام فعالیت کنم هر چقدر فعالیت میکنم بازم کس...

بازم ببخشید فعالیت کمههه😿😿بوس💋بوس 💋بای بای👋🏻👋🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط