{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شهدا شرمنده ایم......

شهدا شرمنده ایم......
دیدگاه ها (۳)

درود بر زنان فاطمی......

خوشا با وفا بودن....قدم قدم تا آخر پیمودن......

الهی العفو......

مولای یا مولای انت العالم و انا الجاهل.......

شهدا شرمنده ایم😭😭😭😭😭

ما شرمنده ایم جلوی شما ها که زنده ایم🖤🕊

آقاجان شرمنده ایمخونخواهیِ تو به تاریخ پیوست... :)🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط