{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خندش 💔😭

خندش 💔😭
فقط یه آرمی واقعی میتونه دلتنگی منو درک کنه
دیدگاه ها (۳)

زیباترین آدم روی زمین دوست دارم از ته دلم🥺💔

چه ادیتی🥰

فدات بشم من🥺

یک سال از این لایو گذشت!

جوری که این اهنگ میتونه منو درک کنه🤌💔

خودم ساختمش چطوره?فقط یه بانگو فن میتونه درک کنه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط