{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی دست خوش آخه رفتم انسانی که چی بشه؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔💔💔💔

خدایی دست خوش آخه رفتم انسانی که چی بشه؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۹)

رفیق شفیق، ای همدم دیرین،تو نبض قلب منی، در سینه پنهان.هر جا...

دیل نسبت بزنیم هر کی دیگه با من دوست نیست دیگه دیل بزنیم

برای سلامتی من دعا کنید 🤕🤕🤕🤕😣😣😣

قشنگه نه ؟؟اینم یادآوری روزای قدیمه

موقیعت:خدایا، یا منو پول دار کن یا الستور انسانی با چارلی ان...

ایران core::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط