{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتی غم هایم که هیچگاه تنهایم، نگذاشتند.

سلامتی غم هایم که هیچگاه تنهایم، نگذاشتند.
دیدگاه ها (۱)

بدون شرح

تقدیم به تو و تو و همه و همه و همه

یلدا پیش پیش مبارک

*~~آری اینگونه است~~*

🚩 میدان آزادی| مردم در شب ۱۰۰ اقتدار کم نگذاشتند.

غم این آهنگ فقط... سلامتی تک تکتون 🥂💕 #غمگین #غمناک

غم ها یم  را....در نوشته هایم دفن می کنمدلتنگی هایم رادر سکو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط