بک بدیم؟
بک بدیم؟
من و https://wisgoon.com/kaguya_kawaii رو فالو کن 5 میدم!
خودمو فالو کنی = 2 میدم:)
فول و بازنشر کنی = فول میکنم:)
آنفالو کنی = گزارش میکنم و بک رو میگیرم!
کلا فالوم کردی آنفالو نکن چون گزارش میشی!
به جاش بگو بک میدم بهت:)
کامنت بزار برا بک وگرنه تکمیل نمیشی!
کامنت میزاری صبر داشته باش:)
من و https://wisgoon.com/kaguya_kawaii رو فالو کن 5 میدم!
خودمو فالو کنی = 2 میدم:)
فول و بازنشر کنی = فول میکنم:)
آنفالو کنی = گزارش میکنم و بک رو میگیرم!
کلا فالوم کردی آنفالو نکن چون گزارش میشی!
به جاش بگو بک میدم بهت:)
کامنت بزار برا بک وگرنه تکمیل نمیشی!
کامنت میزاری صبر داشته باش:)
- ۵۷۱
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط