بیا سیب را با هــــــــم گاز
بیا سیب را با هــــــــم گاز
بزنیم..............
بیخیال بهشت.........................!!!
بهشت من آنجاست کــــــــــــه تو را به
اغوش می کشم و...
ساعت ها در هـــــــــــــرم نفسهایت
حبس می شوم ...........
سیب سرخی که حوا چید فریب شیرین
عشق بود ...
آدم اگر نمیخورد آدم نبود.......
بزنیم..............
بیخیال بهشت.........................!!!
بهشت من آنجاست کــــــــــــه تو را به
اغوش می کشم و...
ساعت ها در هـــــــــــــرم نفسهایت
حبس می شوم ...........
سیب سرخی که حوا چید فریب شیرین
عشق بود ...
آدم اگر نمیخورد آدم نبود.......
- ۳.۲k
- ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط