{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از آدمایی که خودشون و حدشون و خوب و بدشون رو میشناسن واقع

از آدمایی که خودشون و حدشون و خوب و بدشون رو میشناسن واقعا خوشم میاد
میگی فلانی چی شد ؟میگه بیخیالش اصلا بهش زنگ نزدم ،میگی چرا !؟!
میگه اعصبانیم میکرد ولش کن !
شنیدی فلانی چی داشت میگفت ؟ نه اصلا گوش نکردم ، میگی چرا !؟!
میگه بهتره ندونم چون حتما ناراحت میشدم !
واقعا جذابه انقدر به خودت احترام بذاری ^^
#خاص
دیدگاه ها (۲۶)

#خاص #عشق

#خاص #عشق

#خاص

#خاص #عشق

رویایی واقعی اما مانند دروغ...

عشق در تاریکی 29.<< ویو ات>> ( از این به بعد ا/ت رو ات مینوی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط