آیا شما هم مثل من فکر میکنید باید آخر لیریک ها بجای تشکر
آیا شما هم مثل من فکر میکنید باید آخر لیریک ها بجای تشکر از دنبال کننده هاشون بنویسن «ممنونیم از اینکه طرفدار این گروهید»؟😐
- ۹۹۸
- ۰۹ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط