✍ ﻣـــــــــﻦ
✍ ﻣـــــــــﻦ
ﻟــــــــــــــــﺎﯼ
ﮐﺘـــــــــــــــــــــــــﺎﺏ
ﺯﻧــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﮔﯽ
ﻣـــــــــــــــــــــــــــــﺍﻧــــــــــــــــﺪﻩ ﺍﻡ!!!
ﻻﯼ ﻓﺼﻠﯽ ﺑﺪ ﺧﻂ ﻭ ﺗﻠﺦ
ﺑﻪ ﻧﺎﻡ:
« ﺗﺤـــــــــــــــــــــــــﻤﻞ»
@sia_sefide_maqze_man
#fati_vorojak
ﻟــــــــــــــــﺎﯼ
ﮐﺘـــــــــــــــــــــــــﺎﺏ
ﺯﻧــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﮔﯽ
ﻣـــــــــــــــــــــــــــــﺍﻧــــــــــــــــﺪﻩ ﺍﻡ!!!
ﻻﯼ ﻓﺼﻠﯽ ﺑﺪ ﺧﻂ ﻭ ﺗﻠﺦ
ﺑﻪ ﻧﺎﻡ:
« ﺗﺤـــــــــــــــــــــــــﻤﻞ»
@sia_sefide_maqze_man
#fati_vorojak
- ۲۷۱
- ۰۶ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط