{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از مترسکی سوال کردم آیا از

از مترسکی سوال کردم آیا از
ماندن در مزرعه بیزار نشده ای ؟
پاسخم داد و گفت : در ترساندن و آزار دیگران لذتی بیاد ماندنی است پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم
اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم
گفت : تو اشتباه می کنی زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آن که درونش از کاه پر شده باشد...
دیدگاه ها (۱)

...

...

خوجله ماشینم؟!!؟^___~

خودم خوااااب اینترنت فیلم موبایل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط