{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

┅┄ ❥❤ ❥ ┄┅

┅┄ ❥❤ ❥ ┄┅
بهترین حس دنیا دونستن اینه که تو مال منی و من مال تو:]
دیدگاه ها (۳)

#نبود.اهلِ.دلی

#دیوانه

#آغوش تو

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ؛ﺗﻮ ﻫﺮ ﭘﯿﮑﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ عشقش میگرﺩﻩ ؛ﺍﻣﺎ عشقش ﻣﺰﻩ مش...

🤍🦋تو بهترین و ناب‌ترین حس لحظه‌های منی💍

دنیا هم به سر برسه ، بازم تو مال منی... 😌✨️🫂️ ❤️ https://w...

بهترین حس دنیا:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط