{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این ناراحت نیستم کـه

از این ناراحت نیستم کـه

اونی کـه باید می‌شد نشد

از این ناراحتم

چرا با این‌کـه میدونستم اشتباهه

با سماجت تمام ادامه دادم

از این‌کـه واستادم

تا بـه بدترین شکل ممکن ببازم
دیدگاه ها (۰)

🥀🖇️

لعنت به روزهای که هیچ وقت فراموش نمیشه .....

سفیر کبیر Grand Ambassador

ویدیو دیدم اشکم در اومد واقعا گریه کردم 😭😭دیشب داخل اکپسلورم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط