{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درخواستی :

درخواستی :
اگر درخواستی از تایپ دارین تو کامنت بگین تایپتونو که از وایبش بزارم
دیدگاه ها (۱۳)

اینم وایب istp ها درخواستی وایب تایپتونو بگین که بزارم

وایب estp ها درخواستی یکم بد شد 🗿

تایپ ها به عنوان رنگ :

تایپ ها وقتی بهشون محبت میشه :

خب باشه توی کامنت ها هر چی دوست دارین بگین بزارم!؟

جوگولیا درخواستی دارین بگین.اگه نمیخوایین توی کامنت بگین میت...

اگر درخواستی دارین داخل کامنت ها بگین تا بزارم #تیک_تاک #اهن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط