{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تصمیم دارم ازین به بعد کپشن نویسی کنم نظرتون؟

تصمیم دارم ازین به بعد کپشن نویسی کنم نظرتون؟
دیدگاه ها (۶)

جنی مندوووکپشن)

جنی صحبت میکنه:دارم جر میخورمممم🤣🤣من تو ام تو تویی منم منم🤣س...

استیریکیدز❌کراش عالمین✅بایستون تو استیریکیدز کیه؟ من هیونجین

به نظرتون سناریو نویسی رو کنار بزارم دیگه ننویسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط