{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلاام گوگولیا...

سلاام گوگولیا...
نظرتون چیه قانون های پیج رو بزارم؟

خب اولیش اینکه روزی یک پارت گذاشته میشه،بی چون و چرا !
یه بار دیگه بگید زود بزار خودمو میکشم،دیگه ادامه ی فیک رو ندارید
دوم:لطفاااااا انقدر کامنت تکراری نزارید😂خسته شودمممم..یکم انرژی یکم ذوق😭
سوم:اگر حوصلتون سر رفته بگید تا باهم یه پارت از رمان رو بنویسیم(اختیاری*)🌷
یا اگر ایده‌ای چیزی دارید بهم توی پیوی بگید..حتما تگتون میکنم به عنوان همکار💪🏻🎀

همین بود اگه قانون جدیدی اضافه شد بهتون میگم تا اینجا رو چک کنید🫡
دیدگاه ها (۵)

I can be myself with himPart³⁷زنگ کلاس خورد..گوشیم رو توی دس...

سلاام...میخوام بهم یه لقب بدید...بینشون یکیو انتخاب می‌کنم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط