{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه چیز آرام است!

همه چیز آرام است!
دل من استثناست...
دیدگاه ها (۶)

نه پا رتت دارم نه میلی و منه

سر به روی شانه ات میگذارم شاید این دل ارام بگیرد...:)

وقتی ارام جانت برود...ارام ارام جانت هم میرود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط