{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر شغلی بود

اگر شغلی بود

به نام دوست داشتن

من شاغل ترین فرد جهان

بودم ..

#فرشته_رضایی
دیدگاه ها (۲)

‌نمی ترسم اگہ گاهی دعامون بی اثر میشہهمیشہ لحظہ آخر ...

من طاقت یعقوب ندارمبغلم کن ..#علیرضا_آذر

جانمآن لحظه که غمگینِ تو باشم شادست ..#مولانا

صدایت ساز را می رقصاندونگاه به لب هایتبوسه را مقدس میکند ..

تولدتت مبارکههههههه کیوت ترین فرد روی جهان

اگه غمگین بودن شغل بود من الان ثروتمند ترین آدم جهان بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط