سلام بر قدیمیایه ویس
سلام بر قدیمیایه ویس
کیا منو یادشونه
ضایعم نکنینا
همتون بگین به به اعظم خانوم خوش اومدی
جات خالی بود
کیا منو یادشونه
ضایعم نکنینا
همتون بگین به به اعظم خانوم خوش اومدی
جات خالی بود
- ۲.۳k
- ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط