{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شلنه......کبور

شلنه......کبور
متنه ........کبور
ی یمه الیوم عید لو عاشور؟؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۳)

بر عید غدیر عید اکبر صلواتبر چهره ی نورانی حیدر صلواتبر فاطم...

ععه لو رفتم..چه دقیق توصیفم کرد..ی سری به پیجم بزن خوشحالشم🫠...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط