{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی هم بنا به کمبود وقت مثلا طرف ساعت ده شب یادش میومد

گاهی هم بنا به کمبود وقت مثلا طرف ساعت ده شب یادش میومد که فردا باید موهاشو با نمره دوبزنه و همه جا بسته بود .مجبور میشدن با قیچی کوتاهش کنن😂

#نوستالژی


💯
دیدگاه ها (۰)

my littel boy

My professor Part:7یا خود خدا نه!!!هول شدم و صورتمو سریع با ...

" تو سرنوشت منی "پارت ۱۱ویو راوی چند روز گذشت و النا و جونگک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط