گاهی هم بنا به کمبود وقت مثلا طرف ساعت ده شب یادش میومد
گاهی هم بنا به کمبود وقت مثلا طرف ساعت ده شب یادش میومد که فردا باید موهاشو با نمره دوبزنه و همه جا بسته بود .مجبور میشدن با قیچی کوتاهش کنن😂
#نوستالژی
💯
#نوستالژی
💯
- ۵۰۲
- ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط